خرید از سایت برند نایک ترکیه Nike
نوشته شده توسط : اشکان زایر اومالی

برند نایکی یا نایک (Nike) یکی از ارزشمندترین برندهای جهانی در زمینه طراحی، تولید و عرضه کفش، لباس و سایر لوازم ورزشی می‌باشد که با فروش محصولات زیبا و باکیفیت، به مشتریان خود یک شیوه زندگی سالم و فعال را ارائه می‌دهد. به دلیل محبوبیت این برند و نداشتن هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین نایک ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک  پورت فراهم نماییم. خرید از سایت نایک ترکیه با ایپک پورت!

معرفی برند نایک (Nike)

برند نایک که در فارسی نایک تلفظ می‌گردد یک شرکت آمریکایی چند ملیتی می‌باشد که در زمینه طراحی، تولید، توسعه و عرضه محصولاتی نظیر کفش، پوشاک، لوازم و محصولات جانبی ورزشی در بازار جهانی چه به صورت آنلاین و چه به صورت فروشگاهی، فعالیت می‌نماید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بیورتون ایالت اورگان واقع در منطقه پورتلند قرار دارد. با درآمدی بالغ بر ۲۴٫۱ بیلیون دلار در سال ۲۰۱۲ و به کارگیری بیش از ۴۴۰۰۰ نیروی کار در سراسر دنیا، نایکی یکی از چند شرکت بزرگ در زمینه تولید کفش‌های ورزشی، البسه و پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی محسوب می‌گردد.

شرکت نایکی در ابتدا با نام Blue Ribbon sports به معنای محصولات ورزشی روبان آبی در ۲۵ ژوئن سال ۱۹۶۴ توسط بیل بُوِرمن و فیل نایت آغاز به کار نمود و در ۳۰ می ۱۹۷۱ به صورت رسمی به نام NIKE تغییر نام داد. این شرکت نام خود را از نایک، الهه یونانی پیروزی دریافت می نماید
نایک حمایت بسیاری از ورزشکاران برجسته و تیم های ورزشی در سراسر جهان با علائم تجاری شناخته شده “Just Do It” و لوگوی Swoosh می کند.

در سال 2014 نام تجاری نایک 19 میلیارد دلار ارزش پیدا کرد و بدین معنی است که با ارزش ترین برند در بین کسب و کارهای ورزشی است. از سال 2017، نام تجاری Nike به ارزش 29.6 میلیارد دلار رسید.
برند نایک یکی از پیشگامان بازاریابی اینترنتی، تکنولوژی های مدیریت ایمیل و استفاده از فناوری های ارتباطی می‌باشد در نتیجه به مشتریان خود این اجازه را می‌دهد تا با خرید اینترنتی و آنلاین از سایت‌ نایک در اقصی نقاط جهان،محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند.

برند نایک یک شیوه زندگی را به فروش می‌رساند و همواره برای مشتریانش خواهان یک زندگی سالم و فعال است.

محصولات برند نایک

این شرکت محصولات ورزشی متنوعی را وارد بازارهای جهانی کرده است. اما کفش های ورزشی این برند درگروه برترین ها قراردارد. بهترین کفش های ورزشی نایک را می توانید از هر کجای دنیا از فروشگاه ها خریداری کنید. در ذیل محصولات این شرکت را معرفی می کنیم.

  • کفش های ورزشی مردانه، زنانه و بچه گانه
  • کفش های اسپرت، پیاده روی و طبیعت گردی
  • لباس های مخصوص فوتبال و تیم های ورزشی
  • پوشاک اسپرت چهار فصل
  • اکسسوری و کلاه
  • لوازم کوهنوردی
  • کیف های ورزشی و کوله پشتی
  • لوازم پینگ پنگ و والیبال، فوتسال و فوتبال
  • وسایل بادی و لوازم شنا
  • لوازم بدنسازی و تناسب اندام

حقایق جالبی دربارۀ نایک که نمی دانید

  • در اصل، نایک در ابتدا قصد داشت نام شرکت را ” بُعد 6″ بگذارد؛ اما در نهایت،  نام نایک (برگرفته از الهۀ پیروزی یونان ) برگزیده شد. نایک به صورت  “ny-kee” تلفظ می شود.
  • جف جانسون، اولین کارمند نایک ، نام نایک را مطرح کرد.
  • اولین کفش نایک، درون ماهیتابۀ وافل ساخته شد. این نوآوری در سال 1971 اتفاق افتاد ، هنگامی که او و همسرش در حال تهیه وافل برای صبحانه بودند. این ایدۀ دندانه دار کردن الگو برای کف کفش های ورزشکاران، به این دلیل بود که کفش هایشان راحت تر به زمین بچسبد و سر نخورند؛ به عبارتی، او قصد داشت توانایی کنترل مسیرهای دویدن را برای ورزشکاران افزایش دهد.
  • طراحی Nike swoosh ، به وسیلۀ دختر دانشجویی از دانشگاه ایالتی پورتلند، به نام  کارولین دیویدسون ، صورت گرفت. او با گرفتن تنها مبلغ 35 دلار ، این آرم را طراحی کرد؛  اما نایک بعدها،  سهامی به او داد که اکنون بیش از 640،000 دلار، ارزش دارد.
  • شعار معروف “Just Do It” ( فقط انجامش بده) نایک، الهام گرفته شده از حرف یک قاتل سریالی به نام گری گیلمور است که درست قبل از اعدامش به وسیلۀ جوخۀ تیر، در سال 1977، بر زبان رانده بود. این افشاگری دربارۀ شعار نایک، در مستندی با عنوان “هنر و کپی” که در سال 2009 پخش شد، صورت گرفت.
  • اولین کمپین “فقط انجامش بده” ، در سال 1988 راه اندازی شد. والت استک(دوندۀ قدیمی)، چهرۀ این تبلیغ نمادین بود که یک پیرمرد 80 ساله را در حال دویدن در امتداد پل  گلدن گیت، نشان می داد.
  • مایکل جردن یکی از مهم ترین مهره های تبلیغی نایک به شمار می آید. علی رغم اینکه او از سال 2008، دیگر بسکتبال بازی نمی کند، هنوز هم سالانه مبلغ 60 ملیون دلار از نایک دریافت می کند. قرارداد نایک با این بازیکن، یکی از سنگین ترین قراردادهای تاریخ این کمپانی است.
  • جالب است که بدانید بزرگ ترین فروشگاه نایک، در خیابان اکسفورد لندن قرار دارد. معماری این سازه، تداعی کنندۀ یک میدان اصلی در شهر است.

 

نکات کلیدی درباره خرید از سایت نایک ترکیه:

  • کالاهایی را انتخاب فرمایید که تخفیف بالا و قیمت مناسبی دارند.

  • در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز دقیق خود را انتخاب کنید.

  • پس از انتخاب کالا سریعا اقدام به ثبت سفارش در سایت ایپک پورت نمایید چرا که هر لحظه امکان به اتمام رسیدن کالای موردنظرتان در سایت حراجی وجود دارد و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.

  • هنگام خرید حتما به نظرات سایر کاربران و امتیاز فروشگاه تامین کننده توجه بفرمایید. امتیاز بالا تر نشان دهنده ی کیفیت سرویس دهی بهتر و محصولات با کیفیت تر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

ثبت سفارش خرید از سایت نایک ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت

اگر قصد خرید محصولات اورجینال نایک Nike را دارید، کافیست وارد وب سایت نایک ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی  نایک درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از نایک ترکیه با ایپک پورت!

سفارش خرید از سایت نایک ترکیه - nike

آنلاین از وب سایت نایک ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند nike و تحویل فوری در ایران (جمع بندی)

خرید از سایت نایک ترکیه به شما این امکان را می دهد در هر جای ایران که هستید بتوانید محصولات با کیفیت برند نایک (NIKE) را به صورت خرید اینترنتی سفارش داده و آنها را دریافت کنید. بسیاری از شما نام برند نایک را شنیده اید و به سرعت یاد کفش های نایک می افتید ولی شاید ندانید که این برند متعلق به کدام کشور است؟ برند نایک یک برند آمریکایی و چند ملیتی است که در دنیا محبوبیت بالا و طرفداران بسیار زیادی دارد، محصولات این برند شامل انواع کفش، البسه و پوشاک، لوازم جانبی و ابزار ورزشی می شود.

از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند نایک هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.




:: برچسب‌ها: نایک,nike,سایت نایک,نایک ترکیه,نایکی ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: